Prosjektet

Velkommen til Klosterskogen Hage

Klosterskogen Hage er et spennende boligprosjekt bestående av moderne og innholdsrike boliger med praktiske og fleksible planløsninger – enten du er på jakt etter en frittstående enebolig, enebolig i rekke eller leilighet.

Illustrasjonsfoto

Fellesnevneren er solrik og sentral beliggenhet, flotte uteområder, store vindusflater og carport til samtlige boliger. Boligene vil variere i størrelser fra 73 til 125 m2 BRA.

Prosjektet vil totalt bestå av 2 frittstående eneboliger, 9 eneboliger i rekke, 8 tomannsboliger og 8 leiligheter.

Alle eneboligene får åpen stue- og kjøkkenløsning med gjennomlys, 2 bad og mulighet for 4 soverom, eller en ekstra TV-stue/oppholdsrom. Leilighetene får åpen stue- og kjøkkenløsning, lekkert bad, mulighet for 3 soverom og balkong eller terrasse på ca. 18 m2.

Illustrasjonsfoto

Et sted du kan føle deg hjemme

Det nye nabolaget vil bestå av boliger av forskjellige varianter og størrelser – eneboliger i rekke, tomannsboliger og leiligheter. Alle byggene er på to etasjer med skråtak, med bygningsvolumer som danner en helhet for området.

Det er valgt ulike farger på boligtypene, for å dele opp området og for å gi det en egen karakter. Boligene blir oppført i trekonstruksjoner med trekledning, som er gjenkjennbart fra annen vanlig småhusbebyggelse.

Det er lagt vekt på at alle skal ha private uteplasser mot sør/vest for optimale solforhold. Beboerne her skal få gode boopplevelser og et utemiljø de kan føle seg hjemme i.

Illustrasjonsfoto fra leilighet

Nysgjerrig og vil vite mer?

Snart kommer vi med mer informasjon om prosjektet, som prospekt, priser og dato for salgsstart. Fyll ut skjemaet, så blir du en av de første som får vite om det!

Contact Us
Godkjennelse

Eiendomsmegler 1 og Seltor Bolig er ansvarlig for opplysningsbehandlingen, og du kan trekke samtykket (uten negative konsekvenser) når som helst ved å kontakte oss.

Se Personvern – Eiendomsmegler 1