klosterskogen-hage
llustrasjonsfoto. Avvik vil forekommellustrasjonsfoto. Avvik vil forekomme

Velkommen til Klosterskogen Hage

På Klosterskogen skal vi skape et nytt nabolag, midt i hjertet av Skien. Her skal vi bygge boliger som rommer ulike typer mennesker og ulike typer liv.

Fellesnevneren for alle boligene er solrik og sentral beliggenhet, privatiserte uteområder, fleksible planløsninger, store vindusflater, vannbåren gulvvarme i stue/ kjøkken, samt carport og utvendig sportsbod. Boligene vil variere i størrelser fra 73 til 122 m2 BRA-i, og alle får tilgang til grøntareal.

Det første salgstrinnet består av 8 boliger i den nordøstlige delen av feltet; 4 eneboliger i rekke og leiligheter i firemannsbolig.

Meld din interesse, så holder vi deg oppdatert!

Vil du vite mer?

Kontakt megler og vi holder deg oppdatert!

Meld interesse her

Solrikt

Store vindusflater

Gode planløsninger

Grøntområder

Carport

Sentralt

Aktivitetstilbud

Vil du vite mer om prosjektet?

Register deg her for mer informasjon.

llustrasjonsfoto. Avvik vil forekommellustrasjonsfoto. Avvik vil forekomme

Et sted du kan føle deg hjemme

Det nye nabolaget er planlagt å bestå av boliger av forskjellige varianter og størrelser – eneboliger, eneboliger i rekke, tomannsboliger og leiligheter. Alle byggene er på to etasjer med bygningsvolumer som danner en helhet for området. Det er valgt ulike farger på boligtypene, for å dele opp området og for å gi det en egen karakter.

Supersentral beliggenhet

I Klosterskogen Hage bor du sentralt med korte avstander til barnehage, skoler og de fleste større arbeidsplassene i Skien. Det er heller ikke lange biten til shopping og hyggelige spisesteder på Herkules kjøpesenter og i Skien sentrum. Den gode avkoblingen får du på turen rundt Hjellevannet, eller når du benytter deg av en av de mange aktivitetstilbudene i Skien fritidspark.

llustrasjonsfoto- avvik vil forekommellustrasjonsfoto- avvik vil forekomme

Prosjektet utvikles i samarbeid mellom Skien Boligbyggelag og Seltor Bolig, og boligene vil bli organisert som et borettslag tilknyttet Skien Boligbyggelag.

Det legges opp til IN-ordning for fleksibel nedbetaling av fellesgjeld.

Vil du vite mer?

Meld interesse, og megler tar kontakt med deg.

Heidi Solvang
Eiendomsmegler MNEF