Prosjektet

Gode kvaliteter og
smarte løsninger

I Klosterskogen Hage ønsker vi å lage et boligområde som det skal være godt å bo i. Med hyggelige, privatiserte uterom og gode, fleksible boligløsninger for ulike behov.

Illustrasjonsfoto

Fleksible boliger
Eneboligene i rekke kan leveres med opp til 4 soverom. Oppholdsrommet i 2. etasje kan også benyttes som kontor, ekstra stue, gaming- eller gjesterom.
Leilighetene kan leveres med hele 3 soverom. Dette gjør at boligene kan tilpasses ulike behov. Vannbåren gulvvarme er standard i stue/kjøkken i alle boligene.

Solrike uteplasser
Alle boligene får privat sør-/vestvendt balkong eller terrasse som vender mot de rolige og hyggelige uteområdene til Klosterskogen Hage. I tillegg til de private uteplassene har du tilgang til et hyggelig felles hageområde
med lekeapparater, sittegrupper og benker.

Parker under tak
Alle boliger får egen biloppstillingsplass i egen eller felles carport. Elbillader kan leveres som tilvalg.

Illustrasjonsfoto

Pene og praktiske hjem som varer

Med en bolig i Klosterskogen Hage får du flott design
kombinert med funksjonelle løsninger i kvalitet som varer.

Alle materialer, farger og detaljer er nøye utvalgt og tilpasset boligenes arkitektoniske uttrykk. Samtlige boliger får 1-stavs lys eikeparkett i kjøkken, entre, gang og soverom. Hovedsoverommet leveres med skyvedørsgarderobe. Som standard vil veggene males i en lys farge som fremstår lun og delikat, men du står fritt til å velge en annen farge etter eget ønske.

Illustrasjonsfoto fra leilighet

Nysgjerrig og vil vite mer?

Snart kommer vi med mer informasjon om prosjektet, som prospekt, priser og dato for salgsstart. Fyll ut skjemaet, så blir du en av de første som får vite om det!

Godkjennelse

Eiendomsmegler 1 og Seltor Bolig er ansvarlig for opplysningsbehandlingen, og du kan trekke samtykket (uten negative konsekvenser) når som helst ved å kontakte oss.

Se Personvern – Eiendomsmegler 1